torsdag

VAND I HAVEN



2 kommentarer:

Birthe Banke sagde ...

Hej Birthe
Tusind tak for et kig ind i din meget smukke have - helt fantastisk!!! Det varKirsten, som lige gav mig et vink til at finde og søge dig på Google.
Har inviteret Helle, Kristina, Ingrid (gl.arb.kollega), Jytte, Jane, Helle Hansen til at se din blog. Ser videre - lige nu regner det desværre. Hils Mogens mange gange fra mig. Jeg har det fint, og gang i en masse aktiviteter - især malerudstillinger mm.
Knus Birthe B.

bloggernefa sagde ...

Hej Birthe. tak for besøg idag. Nu fandt jeg din fine blog, som jeg glæder mig til at genbesøge.

Åh den hængepil den er som taget ud af Paradis. Jeg har sådan et soft spot for hængepil, kan ikke forstå at man kan give dem navnet grædepil på amerikansk? Det er da synd for sådan et smukt træ.

Mange havehilsner fra
Eva